Rebranding marki wprowadzony jest od września 2019 r. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy.
Już pod nową marką Nobonobo kolekcje uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, jej Dyrektora Artystycznego.
– Ta metamorfoza to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w firmie przez ostatnie miesiące. Stawiamy na świeży, dobry i oryginalny design tworzony przez polskich projektantów. Nobonobo jest marką opartą na wzornictwie, o czym będziemy mogli się przekonać już na początku 2020 r., w momencie prezentacji nowości. Jestem przekonana, że kolekcje przygotowane przez Tomka, spełnią oczekiwania najbardziej wymagających, świadomych odbiorców – komentuje Monika Struska, która wraz z Tomaszem Matejczykiem prowadzi firmę.
Nowe otwarcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Dogłębne zmiany wymagały wprowadzenia całkowicie innej nazwy.
© 2024 Nobonobo | Wszelkie prawa zastrzeżone
Designed by moreways.pl